Seg

Nä... det blir inte mycket gjort här idag. Jag har i alla fall lyckats att svira om från morgonrock till vanliga myskläder. Ikea får bli en annan dag. Vi har just ätit lunch och nu är jag i total matkoma.Har en stund på mig att bestämma om jag ska med till stan så jag kan gå på gymmet eller inte... Underbarast hade varit att haft en tv i sovrummt och en betjänt som kom med choklad och annat gott på en silverbricka så fort jag plingade i klockan.

Jag har iofs. bäddat, plockat i ordning, diskat och lagat mat, men det är såna saker som inte känns att man gjort. För det måste man ju göra varje dag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vill också ha en egen chokladbetjänt med silverbricka! Önskar mig faktiskt det i födelsedagspresent känner jag starkt! Kram

2011-01-06 @ 13:53:58
Postat av: Lotta

ps. Jag har egen silverbricka, jag behöver bara betjänten!

Peter är bra men jag får bara kaffe på sängen varannan dag ju...

2011-01-06 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0