Ont

Tjo!

Åter en ny dag tar fart. Vi har just frukosterat här i stugan. Det bliv si sådär med sovandet i natt...Alltid konstigt när det fattas en person, sängen blir så stor då. Jag pallrade upp den tomma sidan med kuddar och byggde liksom en enkelsäng. Sedan kom Sune in till mig igår kväll, som alltid när jag just lyckats somna. Han har fått en jobbig hosta, så de har blivit mycket snurrande runt i natt.
Jag vaknade med ett skulderblad kort. Vet i sjutton vad jag har tagit mig till. Känns som om jag varit ute å vandrat i skogen och helt plötsligt blivit jättetrött. Letat upp det stenigaste partiet man kan tänka sig och lagt mig för att sova...

Idag är det gymträning på schemat och 30 minuters löpning. Imorgon tänker jag ta en vilodag. Längtar redan dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0