Nytränad

Har varit hemma en stund. Sitter i soffan och knaprar på en morot samtidigt som jag är trött och stolt...Jag är stolt över att jag stod emot allt gott som jag hade stor lust att stoppa i mig tidigare idag.( självklart får man unna sig saker och ting, men det blir lite fel om det goda används som tröstätning) Stolt över att vara Emils sambo och mor till vår son. Stolt över att jag dammsugit och plockat i ordning. Stolt att jag höll i ett bra spinningpass nu ikväll, trots att jag egentligen ville dra ett gammalt täcke över huvudet.  Ja, jag är banne mig stolt och det är jag stolt över att jag vågar säga!

Innan Emil åkte iväg så hjälpte han mig att bära upp en trainer och min cykel. Tanken är att jag så småningom ska börja trampa lite på den. Hoppas kunna komma igång nästa vecka. (Hoppas å hoppas, det är bara att bestämma sig!)
Så här såg det ut när Sune utforskade cykeln som numer flyttat in i vårat vardagsrum. Håll med om att det är en "liten" fin inredningsdetalj? =)

Dagens matintag och träning:

Frukost:
En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Lunch: Råris och kyckling i cocosmjölk med grön curry( värmde gårdagens lunch. Jätteäckligt då jag hatar att värma gammal höna. Blir någon konstig icke god bismak.)

Mellanmål: Nudlar

Innan träning: En banan

Kvällsmat: 2 knäckemackor med makrill, en morot + ett glas mellanmjölk

Idag har jag gått cirka 40 minuter och haft 1 timmes spinning.

Imorgon kommer en väninna till mig och tanken är att vi ska gå på gymmet samt springa 30 minuter på löpbandet

Emil, Jag älskar och saknar dig så in i bängen!


Kommentarer
Postat av: emil lindgren

Se på Sune, det ska börjas i tid =) hihi. Barcelona är fint men ni saknas. Motionera på men ta det lagomt. Kram på er skruttar!

2011-01-14 @ 16:02:35
URL: http://www.emillindgren.com
Postat av: V.P

Åååååå..en sån hälsning vill jag oxå ha, njut Bike anna=) Förresten..det måste bli Bike Sune nu rå;) Tihii....

2011-01-14 @ 21:08:51
Postat av: Lotta

Jaa, se på Sune! Rätt cykelmärke å allt! Det där med hjärntvätt av barn är inte så dumt iallafall... Älskade Sune! Puss!

2011-01-15 @ 09:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0