Mysig dag

Det blev tyvärr inget kalas idag, då jag tyckte att Sune var alldeles för förkyld för att ha massa folk här. Både för hans och gästernas skull. Vi hade en lugn morgon och förmiddag då vi båda lallade runt i våra pyjamasar fram tills det blev lunchdags. Då kom våra vänner Hanna och Ville på besök. (Ville är cirka 3 veckor yngre än Sune) Ville är också förkyld, så vi tyckte att "snorungarna" kunde få leka av sig lite. Det härjade nog på ganska bra, för Sune var redan sovklar klockan 18.00. Aningen tidigt kan jag tycka,men samtidigt är han ju inte helt frisk heller. Det har varit en jättetrevlig dag och jag inser att redan en vecka utan Emil har flugit iväg. Det gäller att hitta på saker på dagarna och självklart måste man ta det lugnt ibland också.

Dagens matintag:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: 2 riskakor med messmör

Lunch: Pastasnäckor med korvgryta

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso och en morot+ en kopp grönt te

Kvällsmat: Omelett på 2 ägg+ en halv burk majs och kål-och morotssallad

Ska äta någonting mer ikväll

Dagens motion: En promenad runt byn med Hanna, Ville och Sune. Cirka 40 minuter.
Det får räcka så. Hade en liten fundering på att köra trainer ikväll, men jag känner mig lite vimmelkantig...Blir nog till att sova tidigt idag.

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Tack själv för en mysig dag! Krya på er. Kram

2011-01-20 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0