Mus i sovrummet?

God morgon.
Har sovit som en potta skit i natt, men det är enbart mitt eget fel. Jag hade svårt att komma till ro igår och somnade väl runt 12-slaget. När jag väl somnat, så vaknade jag av ett konstigt ljud. Det lät som om vi hade en mus gnagandes under vårat klädskåp. Jag gick på jakt, men hittade tack och lov ingen. Gick och la mig igen och hoppades på att musen inte skulle springa över mitt ansikte när jag somnat om.( såg scenariot från Emil i Lönneberga framför mig)
Sitter nu och avnjuter en tallrik varm gröt och funderar på vad vi ska hitta på att fylla dagen med...Självklart ska jag röra på mig på något vis, men tror att det får vänta till i eftermiddag. Skulle behöva handla mat, näst intill att kylskåpet gapar tomt. Det finns en gammal fil, några ägg och en stor glasburk med rödbetor. Fast det kan man väl leva på i några dagar?

Kommentarer
Postat av: din gubbe

Toker. Mus i sovrummet =) Nyss kommit in från dagens träning. Var skoj som bara den. Jag och Oscar hade DH tävling. Vi landade på samma sekund. Inte illa pinkat av en XC cyklist som mig =) Nu snart middag. Spanjackerna bjuder på ok mat, men inte alls som din... Älskar er!

2011-01-18 @ 18:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0