Mer snö??!

Ännu mer snö! Häromdagen hade jag en liten förhoppning om att våren var på väg. Det var ju heldumt av mig. Nu är landskapet ännu vitare, då även alla träd är snötäckta igen.

I morse ställde jag mig på vågen, den visade bara ett ok resultat. För några dagar sen såg det riktigt bra ut. Jag vet iofs. att man lätt pendlar 2 kilo upp respektive ned. Funderar på om det har med min morgondröm att göra...Jag drömde att jag hade massor utav efterrätter och godsaker framför mig och jag fick äta så mycket jag ville! Och gissa om jag åt??!

Om en timme ska jag och Sune åka in till Sollebrunn för att gå promenad med de andra mammorna. Om det kommer några vill säga...


Kommentarer
Postat av: Åsa

tjhooooo vad kul med mera snö!! det betyder ju att man kan åka längdskidor!!! jag e helt hooked på det, så jag e glad för lite mer snö!!

Vad gullig Sune var på bilden när ni vart ute, alldeles rosig o härlig!!



Kram kram

2011-01-12 @ 09:31:28
Postat av: Lotta

Härliga, härliga Åsa, alltid lika positiv! Jaa, vad säger du Anna? Skall vi kapitulera och åka lite skidor i helgen kanske? Kram på er!/ Lotta

2011-01-12 @ 09:34:43
Postat av: Anna

Jag undrar då bara hur du kan tycka att skidor är så väldans kul Åsa? Har du några mirakelskidor som bara är perfekta oavsett underlag??? Eller har du bara en släng av galna skidsjukan??

2011-01-12 @ 15:11:57
Postat av: Anna

Lotta, Lota jag tycker nästan att vår vän Åsa är lite för härligt positiv till skidor. Känns inte riktigt friskt...Jag har big plans inför helgen, så "missar" nog skidträningen om den blir av.

2011-01-12 @ 15:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0