Lägger ned

Näe det blir inget frisksportande för mig ikväll. Jag känner mig otroligt trött och sliten och stackars Sune har blivit förkyld. Han har hostat någon vecka, men idag har det eskalerat med nysningar och snor. Jag satsar på en tidig läggning ikväll (Det är lite ovisst hur natten kommer att bli, då lilla stackaren får hostatacker i sömnen)
Imorgon är det samling klockan 10.30 utanför Ica i Sollebrunn. Dags för föräldra-barn promenad igen!

Dagens matschema:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: En riskaka med ett stekt ägg

Lunch: Ceasarsallad med skaldjur

Mellanmål: En halv grov fralla med skinka, ost, tomat och sallad+ en kopp grönt te

Mellanmål: 2 riskakor med messmör

Kvällsmat: Värmde gårdagens lax och ungsstekta grönsaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0