Lägger ned

Nu skiter jag i det här. Har pillat i mig lite kvällsmat och svalt 2 migräntabletter, men mår ändå skit. Pallar la inte med å träna mer än 1 timme, ha,ha, det är ju riktigt pinsamt illa! La just Sune och själv ska jag ta min fitnesstidning som jag unnade mig att köpa idag(Tycker tidningar är onödigt dyra) och krypa ned i sängen min. Snart slipper jag sova ensam, för på måndag kommer Emil älsklingen hem, jippi!! Aj löv jo!
Imorgon har jag inte planerat någon speciell träning. Tror att jag tar det ganska lugnt... Hoppas på att vädret är ok så vi kan få oss en skön promenad i alla fall.

Dagen:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: En Dahlblads fuge crisp bar efter träningen

Lunch: Lillayster bjöd på ris, kyckling, sallas och sötsur sås. Tack för det!

Mellanmål: En grov fralla med skinka och sallad samt mineralvatten

Kvällsmat: 2 knäckemackor med ett ägg på varje+ räkor, lättmajonäs och dillkrydda på

                             Kvällens räckmackor

Och dagens fysiska aktivitet: Spinning 30 minuter, styrka 30 minuter och löpbandet 40 minuter

Ja...Trevlig fredagkväll på er då...Å god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är Anna! Vad glad jag blev när du ringde idag! Alltid lika trevligt att prata med dig. Ta nu han om dig själv och ditt huvud och unna dig lite välförtjänt vila i helgen. Puss och kram

2011-01-28 @ 22:47:19
Postat av: Ulrika

Ja, och från mig skulle det vara...framgick visst inte. :)

2011-01-28 @ 22:48:05
Postat av: Anna

Alltid kul att prata med dig med=) Idag mår jag bättre. Tur det. Trevlig helg på er!

2011-01-29 @ 10:19:31
Postat av: V.P

Shit, vilka mackor...va faan, nu vill jag ju oxå ha sånna....ser göör goa ut!!!! Fusk;) Puss

2011-01-30 @ 15:48:19
Postat av: Anna

Mackorna är ju hur lätta som helst att göra och hur goa som helst med för den delen!

2011-01-30 @ 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0