Hela natten!

God morgon!

Jag och Emil har fått sova hela natten! Vi somnade vid 23-tiden och vaknade 07.45 i morse. Helt fantastiskt underbart! Visst är det tomt, tyst och annorlunda utan Sune,men det var också riktigt gott att få sova ut. Nu sitter jag på hotellrummet efter att just ha stoppat i mig lite hotellfrukost. Utanför regnar det ganska ordentligt, men trots detta väder så är jag sjukt cykelsugen. Hur man nu kan vara det...Vi ska strax packa ihop våra pinaler och åka bort till tävlingsplatsen. Måste reka hur banan ser ut, så den inte bara består av is. Efter det tänker jag avgöra om jag ska starta idag eller inte. Samtidigt är det fantastiskt gott att bara vara här på hotellrummet i värmen och bara softa också. Jag är nog lite lätt schizofren av mig ibland...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst e det skönt med en natts sömn ibland :-)! Men hur gick det för Emil igår???

Jag känner mig typ risig så här har det inte tränats på flera dagar... Känner lite stress men det e väl bara att gilla läget! Kör försiktigt hem idag!

Kram

2011-01-09 @ 10:55:26
Postat av: Anna

Nä men usch då, stackars dig=( Det var hur skönt som helst att få sova ut! Men lika underbart att träffa Nunisen igen.

2011-01-09 @ 20:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0