Fuck försäkringskassan

Men NEJ, Jag vill inte svara på eran undersökning om hur försäkringskassan kan utvecklas bättre. Bara för att jag inte har skickat in undersökningen så betyder det inte att jag glömt att fylla i den, eller tappat bort den. Jag har inte orkat att sätta mig med en 17 sidor lång undersökningen med dessutom 100 olika påståenden och fundera på i vilken ruta jag ska kryssa. Jag har andra saker som jag vill fylla min "egna tid" med. Jag säker som de flesta andra som jag pratat med att många av er är antingen otrevliga, fåordiga, okunniga eller så informerar ni om olika svar på samma frågor.

Å JA, jag är en bitterfitta idag. Jag är trött, hängig och saknar Emil. Det är en påfrestande omställning från att ha varit 2 vuxna om att hjälpas åt med diverse här hemma, till att bara bli en. Jag begär inte mycket, men det hade varit skönt att få kissa ifred, utan att ha Sune sittandes i knät samtidigt. Det är inte bara det, utan det är samtidigt tufft att försöka "äta rätt", få pusslat ihop träningar, hålla rent och fint här hemma med mera. Har förresten blåst av Sunes 1:års kalas som skulle vara imorgon. Trist, men det är varken rätt mot Sune eller de andra att komma hit när han är så pass förkyld.

Nu tänker ja ta med stackars lille Snorig Nunisen och ta en uppfriskande promenad. Blir nog snällare och gladare då med.

Kommentarer
Postat av: gubben

Fasiken Anna. Snor är inget vidare, men du klarar det bra. Försäkringskassan kan dom... =) Ni är snart back in action på riktigt igen. Älskar er/ E

2011-01-19 @ 17:50:49
Postat av: Anna

Snäll du är Bejbe. Trodde du skulle bli sur på mig för detta inlägget...Men det är ju inget personangrepp det är bara riktat till hela Försäkringskassan.

2011-01-19 @ 19:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0