Fitness magazine

Lillasyster sitter bredvid mig i soffan och vi tomtittar på televisionen. Vi har ätit lite kvällsmat ihop och tittat på hennes facebooksida. Nej, tänk inte tanken, för jag tänker aldrig skaffa facebook. Sune sussar sött efter att jag sjungit blinka lilla stjärna 12 gånger och nynnat den minst 15. Jag blev tröttare av vaggvisan än vad han blev, så det var lättare att nynna istället för att sjunga då jag gäspade hela tiden.
Jag har skickat iväg ett litet mail till fitness magazine. De sökte nämligen en inspiratör inom träning och då var jag så ego att jag tipsade om mig själv. Ha,ha, lite pinsamt kanske, men jag har ju inget att förlora på det.

Dagen:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: En banan

Lunch: Ungsbakade potatisar och morötter med marinerad fläskytterfilé och trattkantarellsås

Mellanmål: 2 Knäckemackor med keso och räkor+ en kopp grönt te

Kvällsmat: En tallrik med nudlar och en knäckemacka med hemmagjord tonfiskröra

Dagens träning: Zero, zipp. Idag har jag vilat jag mig i form=)

I morgon ska jag försöka få till ett löppass. Tanken är att springa 3 varv runt byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0