Familjen annorlunda


Nu sitter jag och Emil och tittar på familjen annorlunda. Jag kan inte kalla det nedvarvning, då jag sitter på helspänn varenda minut. Blir ju nerv
Nu har Nunis äntligen somnat. han hade ingen lust att varva ned idag. Trots att vi duschade han med något shampo som har lugnande effekt inför kvällen. Så här glad blev han när han fick vara med en stund till.



Nu sitter jag och Emil och tittar på familjen annorlunda. Jag kan inte kalla det nedvarvning, då jag sitter på helspänn varenda minut. Blir ju nervös att dom glömmer nåt barn någonstans.

Ikväll ha den nya bärstolen testats. Vi tog en kvällspromenad runt byn. Sune verkade trivas där han satt på sin tron. Själv trivdes jag inte vidare värst i den fulaste reflexväst man kan tänka sig! Det står banverket över hela ryggen och magen! Emil typ tvingade mig att ha den på.




Idag har jag ätit följande: (Det kanske inte är så jädra intressant, men för min del så måste jag göra så här för att palla)

Frukost: Gröt med russin och mellanmjölk

Lunch: Kina mat

Mellanmål: Tvår riskakor med messmör

Kvällsmat: Emils hemmagjorda tonfisksallad och två riskakor a la astorrt

Idag har jag gymmat och sprungit 20 min+ gått en kvällspromenad med familjen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi funderade också på att skaffa en bärstol när det blir dags, tycker det verkar jättesmidigt när ungen väl är i :)

2011-01-04 @ 10:24:20
URL: http://www.mtbsara.blogspot.com
Postat av: Anna

Den är bra, men kan bli lite skevt när han somnar åt ett eller anant håll...=)

2011-01-04 @ 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0