Emil åker snart...





Funderar på om jag kanske ska ta å anmäla mig till kvällens body pump träning. Samtidigt funderar jag på att bara stannan hemma och ta det lugnt.
Känner mig lite lätt down då Emil åker till Barcelona imorgon... Han ska vara borta cirka 2,5 veckor. Trist värre tycker jag, men så ser verkligheten och vårat liv ut tillsammans. Vi har haft en underbar höst och en härlig vinter ihop och det är jag jätteglad över! Imorgon drar som sagt säsongen i gång i form av träningsläger, tätt följt av VM i cykelcross som går av stapeln i Tyskland.
Jag vet att jag kommer vara mer än ledsen imorgon och jag tänker tillåta mig att vara det. Sedan är det bara att bita ihop och komma igen! Jag ska banne mig kämpa dessa veckor med både maten och träningen. När jag hämtar honom på flygplatesen den 31:e januari så ska jag känna mig stolt över vad jag åstakommit medan han har varit bortrest. Denna gång ska ingenting stoppa mig!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Snuttan! Du kommer att klara det. Du är stark! Våren kommer snart och du kommer att vara i topptrim till cykelwasan. Tänk positivt! Du har två gulliga grabbar att kämpa för. Kram från Svärmorsan

2011-01-12 @ 16:55:30
Postat av: Anna

Tack Ulla! Klart att jag klarar mig. Det gör jag alltid=) Det är bara jävla trist.Kram

2011-01-12 @ 17:48:18
Postat av: V.P

Du knasboll, du som är så tankesprid och funderar om precis allt som ingen annan gör, jordnära grejer, vardags grejer, smarta saker;) Du kan ju göra dessa 2,5 veckor till ett genomförande tanke test "Undra hur det skulle vara att vara ensamstående mamma"..."hur löser man problemen då för egen tid;)" då kommer du även där att se vilken fin och stark mamma du är för du skulle definitivt klara av det!!...dessutom får fröken mus en semester;)OCH du får bestämma själv om dina impulsiva förslag...kanske något rum är om målat när mannen kommer hem, med dej kan man få vänta sej vilka överraskningar som helst, det är det som gör dej så fantastisk och värdefull kära Bike anna. Massa Kärlek till dej=)

2011-01-12 @ 21:25:39
Postat av: Hanna

Vi får hitta på grejer helt enkelt! Du kommer fixa detta lätt som en plätt! Kram på dig!

2011-01-12 @ 22:07:44
Postat av: Anna

Tack så mycket V.P jag kom på att det finns andra människor som har det lite värre än mig. Men bara "lite" nä skämt åsido. Ensamstående föräldrar klarar ju sig så självklart klarar jag mig!

2011-01-13 @ 08:51:26
Postat av: Anna

Jag hittar gärna på saker med dig Hanna! Det vet du. Ikväll har jag tex spinning kl. 18 om du är sugen på att träna lite. Kram kram

2011-01-13 @ 08:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0