Dagen före dagen

Ha,ha,ha I love solsidan! Å ogillar Ove som de flesta andra...

Det belv igen kvällspromenad, hade verkligen ingen lust. Bjöd hem pappa och syster på kvällsmat i stället.
Ska strax gå å lägga mig, upp tidigt å hämta Emil vid flyget i morgon. Ser fram emot det!
Måste bara ställa ut soptunnan och hänga tvätt.

Annars har dagen sett ut så här:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Efter träning: En banan

Lunch: kokt potatis och fiskbullar i hummersås+ oliver, plommontomater och majs

Mellanmål: 2 riskakor och ett glas mjölk

Mellanmål: 2 clementiner (Fast Sune åt typ upp en av dem)

Kvällsmat: 2 knäckemackor med hemmagjord tonfiskröra och ett ägg+ toscansk tomatsoppa

Dagens aktivitet: Sprang 3 varv runt byn. Löptid cirka 1 timma.

I morgon kväll ska jag gå på body pump. Vill ju inte bli smal och tanig. Ballt med lite muskler också!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja tjejer med muskler gillar vi! Nu har jag oxå fått mig en löptur! Såå gött. Lyckades faktiskt få in 5 träningsdagar denna veckan = riktigt nöjd. Vi ses imorn kväll!

2011-01-30 @ 21:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0