Ätarkväll

Nu har jag och Emil just stoppat i oss varsin pizza.( Eller, jag orkade drygt halva) Det var gott, men inte jätte. Jag hade lätt kunnat avstå, men det var nog viktigt med en ätardag också. Efter träningen käkade jag en påse godis och den satt riktigt fint!
Min vänstra fot känns inte riktigt som den ska nere vid fotleden. Känns lite som att det har kommit in grus i maskineriet...Jag kunde inte göra utfallen ordentligt på grund av detta. Hoppas det släpper tills i morgon, för då ska hela vår lilla familj antagligen ta en löparrunda ihop. I like!
Sune är jätteglad, liksom jag att Emil är hemma igen.
                          Kärlek mellan far och son


Dagen:

Frukost:
En tallrik gröt med russin och mellanmjölk

Mellanmål: En banan

Lunch: Pastaskruvar med laxpastasås

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso och kalkon+ en kopp grönt te

Innan träning: Ett kokt ägg med kaviar(Obs. Borstade tänderna innan träningen)

Efter träning: En påse naturgodis

Kvällsmat: Quattro stagioni med kebabsås

Nu: En kopp med blåbärsglass

Dagens träning: Body pump 1 timme. jag var inte jättemotiverad. Tänkte mest på om jag skulle beställa en rund-eller inbakad pizza...

I morgon är det nya tag igen och jag är fortfarande jättemotiverad. Hoppas verkligen att det håller i sig.

God natt!

Ps: Jag hade assnygga underkläder idag, men då var det typiskt inte en kotte i omklädningsrummet mer än jag än Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0