ÅÅÅÅ Nu ENDAST 2 DAGAR KVAR!

God morgon!

Denna natt har jag legat i sängen i drygt 12 timmar! Jag har iofs. inte sovit hela tiden. Somnade 20.30 igår, med värsta huvudvärken=( Klockan 24 kom Nunis in till mig. Klockan 04 fick han mat och även 07.30...Sedan somnade vi faktiskt om till 09.08. Det är underbart att vakna upp och se att det är ljust ute. Blir liksom gladare då. Vädret är väl inte det bästa, med halv storm men det gör inte mig nåt.

Ja...Nu är det som sagt bara 2 dagar kvar tills jag ska kolla om jag har loosat några kilon. Det får man ju innerligt hoppas!
Idag körs det cykelcross-VM nere i Tyskland för juniorer och U23 och vi har 2 lovande grabbar med från Sverige. En i varje klass och självklart håller jag alla mina tummar hårt för dem denna dag! Imorogn kör eliten, med bland annat Emil.

Nu ska det bäddas säng och hängas tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0