39 min löpning!

Sitter i soffan och har just käkat pasta och lax med grönsaker. Benen känns lagom möra och jag är gött trött. Johanna grannen var gullig och erbjöd sig att ta Sune den "lilla" stund som jag travade 2 varv runt byn. Det var ganska isigt, så fick lova att parera en hel del. En sak är säker, det är en jädra skillnad på att springa inne på löpband och att springa benen av sig utomhus! Det tog cirka 2 minuter långsammare per varv, jämfört med när jag har sprungit på bart underlag. Efter löpningen gick jag för att hämta Sune. Johanna skulle hämta sin andra son på dagis 30 minuter senare, så vi tog oss en skön promenad runt byn tillsammans och lyckades pricka in dagishämtningen perfekt! Ja, jag säger dagis trots att det nu för tiden heter Förskola. Jag tycker "mysfaktorn" försvinner när det heter förskola och 2-åriga barn redan kallas för elever...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0