P-piller

Just när jag skulle klä på Sune för en promenad så kände jag bajslukt. Inne på toan så visade det sig inte vara en vanlig liten bajsning utan snarare en gigantisk lös äckelbajs som hade lyckats sprida sig ända upp på ryggen!!! Skiiiiiiit!! Jag skulle just ropa på Emil som backup, men kom då på att han hade stuckit iväg för att springa. Skiiiiit!! Jag hade både ytterkläder och mössa på mig då jag ställde lillgrabben i duschen för en extrem duschover. Då jag för tillfället har lite lätt pms, svor jag för mig själv och grät lite om vartannat, samtidigt som jag svettades som en gris! Jag var så nära att ge upp och skita i promenaden. Till slut fick vi ändå ordning på grejerna och kunde ta oss en minst sagt uppfriskande promenad i blåsten.

Sune somnade efter en liten stund. Gissa om jag var avundsjuk?


Efter promenaden stressade vi upp till vårdcentralen för att kolla upp hans hosta, då den har hållit på ända sedan innan jul. Allt såg bra ut och vi fick order om att fortsätta med hostmedicinen ett tag till.
Själv skulle jag hämta ut nya p-piller, då mina som jag för övrigt har ätit i 10 år, helt plötsligt har slutat att tillverkas???!!!  Okey...Jag har fått några andra utskrivna som heter yaz. Hoppas inte dessa ger några trista biverkningar. Skillnaden ska tydligen vara att det är 10% mer östrogen i de nya pillrena. Undra om man kanske kan få mer och större muskler av dem då???...=) Orkar ju inte med att gå upp typ 15 kilo och bli psykiskt ostabil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0