Underbar kväll

Ja, det har varit en minst sagt mysig och trevlig kväll på alla sätt och vis. Alla mammorna från föräldragruppen kunde komma hem till Hanna och då var vi 7 stycken tjejer/flickor/milfar/kvinns.. Vi fick en kanongod pastasallad med tre olika dressingar till och som pricken över i:et fick vi cheesecake till kaffet.(Fast jag dricker ju te då.) Jag har "syndat" ordentligt ikväll eller låter väl bättre om jag skriver att jag njutit av livet i fulla drag=)
Det blev 2 glas rödvin och 2 kakbitar, mmmmm så gott.
Imorgon bitti ska jag åka på body pump och tanken är att försöka springa en stund på löpbandet. Får se vad jag kan åstakomma. När jag gick ur bilen så skulle vilken människa som helst tro att jag var redlöst full, då jag gick som jag skitit på mig. Träningsvärken från gårdagens hårda body pump pass börjar att ta ut sin rätt i både skinkor och innanlår. Aaaaaajjjj!
Här är ett fjortiskort på mig. Fick lära mig att man skulle hålla handen framför också med typ fingrarna som peacemärket, fast det sket jag i.

Tycker dock att jag fått till huvudlutet och pussmunnen i alla fall. Milf to the people! Ha,ha,ha!

Dagen annars:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellnmjölk

Mellanmål: 2 riskakor med honung

Lunch: Potatis, bacon och löksås

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso och grillkrydda

Kvällsmat: Pastasallad, en liten baguette med ost+ cheescake och en kopp te Och 2 glas rött

Aktivitet: Promenad med Sune i vagnen drygt 1,30 timme.

Nu är dett läggdags!
Ett sista kort bara, där jag njuuuuuuter av en härlig efterrätt!

Kommentarer
Postat av: Hanna, Oves vän...

Tack själv för att du var här och bidrog till att kvällen blev så jäkla mysig. Kram

2011-02-08 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0