Underbar dag!

Vill göra allt och lite till denna dag. Vaknade och kände mig riktigt kry och Sune verkar må ännu bättre. Dock hade jag lyckats får en vagel på höger öga och ett munsår på vänster sida av läppen. Men vad gör det att man ser ut som en smittohärd när man är frisk?! Vi duschade aldrig igår, jag orkade inte...Så hygienen står högst på schemat. Jag vill göra massa saker, fast inser att jag kanske får skynda långsamt. Vill annars åka till Ikea och bara strosa runt+ äta deras goda mat, åka till Trollhättan å kika i affärer, träffa någon som har barn i Sunes ålder(så han får leka av sig lite), käka sushi på stan, åka till gymmet med mera med mera. Jag vill sååååå mycket idag! 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att ni mår bättre!!! Men ta det luuugnt nu fast det e ju lätt o säga jag vet :-)!! Är precis likadan! Niclas köpte Hilmas första riktiga cykelbyxor igår så sjukt gulligt (tufft kanske hon själv hade sagt..)! Hon e mkt taggad inför cykelskolan, jätte kul!! Jag längtar oxå ut, att springa på barmark och cykla lite i skogen mmmm!

Kram Åsa

2011-02-22 @ 09:44:54
Postat av: emil

Skruttar. Ni är för goda! Här är det deppigt sen telefunkenjäkeln gick och dog =( hatar saker som ej funkar. Är glad jag har en mina änglar. Ni är toppen! Kysser och kramar om.

/Eran

2011-02-22 @ 20:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0