Tränat

Lillasyster åkte just hem. Hon har varit här och umgåtts lite med mig och Sune. Hon fick uppdraget att försöka söva honom medan jag gjorde kvällsmat, men han hade lite svårt att komma till ro.

Dagen:

Frukost: En tallrik gröt med russsin och mellanmjölk

Fika: 2 äpellkakbitar med vaniljvisp+ ett glas saft

Lunch: Sushi

Mellanmål: 1 knäckemacka med keso+ en kopp grönt e

Kvällsmat: Sallad med vitlöksbröd+ en kopp grönt te och en clementin till efterrätt

Träning: ÄNTLIGEN kan jag skriva att jag tränat. Eller snarare kickat igång kroppen igen. Men en underbar känsla att få ta på sig sina träningskläder igen och svettas lite, innan duschning. Tycker inte att jag blir ordentligt ren om jag inte får träna innan jag duschar. Känns liksom bara som jag duschar bort smutset på ytan. Svettas jag så kommer ju lite mer skit ut liksom. Fattar du??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0