Söndagen

Sitter i soffan farmför tv:n och stoppar i mej en barnyoghurt( Ja,jag äter upp Sunes mat, men han gillar dem inte, å det gör jag=)) Mamma köpte massa småyoughurtar till honom när vi var sjuka, i hopp om att han skulle få i sig lite näring, men han tyckte inte om dem alls.

Vi har haft en städdag här i stugan, inte det roligaste man kanske kan göra på en söndag, men nu känns det otroligt gott. Har även hunnit med att sova middag 2 timmar I LOVE! gå promenad med Min kusin Gunnar, hans Mimmi och deras underbart söta lilla dotter Tea. Min farbror och hans fru med deras hund Freja var också med. Riktigt trevligt!
Efter promenaden gick vi vägen om mammas och pappas hus, där åt vi lite kvällsmat med pappa gapandes i bakgrunden. ( Det var skidor på tv och då blir han lika exalterad som en fjortis på back street boys konsert) Roberto Vacchi var för övrigt kommentator, men han dubbades av min far Kjelle. P, som tur var så var det i alla fall svensk dubbning och inte tysk=)

Dagen:

Frukost: Som vanligt

Lunch: Samma som igår

Mellanmål: En banan

Kvällsmat: 3 knäckebröd med bland annat ost och rostbiff på+en kopp grönt te

Nu: En yoplait safari barnyoghurt och ett stort glas vatten

Fysisk aktivitet: Promenad med Sune i vagnen. ÄNTLIGEN! Vi har inte varit ute och gått på snart 2 veckor. Riktigt gott med frisk luft!

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Jättetrevlig promenad idag Anna! Kul att hinna träffa dig och Sune lite kort iallafall :-)



Ha det gott!

2011-02-27 @ 21:37:40
Postat av: Anna

Ja det var kul att se er Gunnar. Synd bara att det blev en sån snabbis.Får ses mer en annan dag.

2011-02-28 @ 08:37:15
Postat av: Sara

Det är någonting med killar och skidåkning... Ola byter sittplats var 5e sekund och skriker coachande ord till Hellner i hellnerbacken medans han hoppar upp och ner och vänder sig mot mig om vartannat och säger "fan vad jag älskar det här!!" med tårarna strilandes längs hans söta kinder...

2011-02-28 @ 09:47:19
URL: http://mtbsara.blogspot.com
Postat av: Åsa

grymt jobbat anna!!! härligt med jeansen, du e jätte duktig!

skönt o komma ut lite, jag längtar såååå efter att börja träna, springa...men det verkar som det får vänta ett tag till e fortfarande slö i lungorna..kasst!

ha en bra dag!

kram åsa

2011-02-28 @ 09:57:50
Postat av: Anna

Det är verkligen helt sjukt hur dom kan leva sig in i tv-sporten! Själv blir jag nästan apatisk när pappa sitter å gapar. Han:- Shit , kolla här nu, det är jättespännande!!! Jag:-Mmmm, visst...å går vidare ut mot köket för att göra en kopp te och slippa oljudet.

2011-02-28 @ 20:16:18
Postat av: Anna

Åsa då=( Men du gör helt rätt i att ta det lugnt. Vi vill ju inte att du blir dålig igen. Och du behöver ju inte bekymra dig för att blir tung, så jävla fräsch som du är!! Sug åt dig=)

2011-02-28 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0