Snyggmorsan

Trots vidriga utslag runt halva käften så känner jag mig otroligt snygg faktiskt=) Är så himla nöjd med min nya frisyr! Idag funderar jag på vad vi ska hitta på. Det står nog mellan att stanna hemma och storstäda eller åka till Trollhättan och mingla runt lite...Svårt val.
Jag börjar bli så himla träningssugen också, men det får vänta tills imorgon. Ställde mig på vågen förut och lyckligtvis så verkar jag inte ha gått upp något under veckan som jag varit sjuk. Tycker att jag lyckats sköta kosten ganska bra, då suget efter onyttigheter har varit BIG. Jag är lite av en tröstätare.

Kommentarer
Postat av: Åsa

anna, du måste hitta sladden till kameran så vi får se den nya frissen!!! lotta sa att du var kalas snygg!

kul att du e på bättringsvägen!!

vi kanske kan ses någon dag, en fika eller så!?

kram åsa

2011-02-24 @ 10:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0