Snöoväder och rotmos

Jag och Sune fick oss en promenad. Till en början var vädret helt ok, underlaget var sjukt isigt, men det gick bra när jag hade något att hålla mig i. En dag som denna så gäller bara barnvagn eller rullator om man inte vill åka på arslet. Sune somnade efter en stund och själv bestämde jag mig för att endast gå ett varv idag och sen vara nöjd med det. Men när vi närmade oss vårat hus, så kände jag att det vara lika bra att trotsa vädret en stund till(Då hade det börjat snöa på tvären) så jag traskade på ytterligare ett varv. Nu är jag trött, mätt och nöjd.
Äckliga, äckliga väder! Sune sussar sött i vagnen. Äckligt orättvist


 Blev rotmos med ungsbakad kycklingkorv samt grönsaker till lunch idag

Lillasyster är här och hälsar på och Emil har kommit hem från sitt träningspass. Det känns skönt att han inte är ute i blåsten, då den verkar tillta ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Strongt gjort att promenera TVÅ varv i detta busvädret!!! Själv åker jag bil mellan hemmet och arbetet idag, det ä ju iallafall typ 350 meter eller nåt...

Skönt att höra att Emil kommit hem, jag var faktiskt lite orolig när han gav sig iväg härifrån.

Hoppas att Sune kryar på sig och inte blir sämre. Kramis

2011-02-11 @ 15:09:32
Postat av: Anna

Ursäkta, men har vi blivit så jädra hi-tech att vi inte ens kan prata med varandra längre??? Å sms är ju ingen idé att skriva till dig...=)

2011-02-11 @ 15:16:32
Postat av: Lotta

Inte hi-tech bara tidseffektiv! Kram

2011-02-11 @ 17:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0