Slow motion

Ja man är ingen vidare hemmafru idag...Lyckats slänga ihop lite lunch i form av ris och en äcklig kycklinggryta, om du frågar mig och Sune. Emil åt så glatt och tyckte den var jättegod. Sune är gnällspik nummer ett här, vet faktiskt inte vad som är felet. Han smackar och antyder att han är hungrig, men ingenting passar att äta. Funderade en stund på om han kanske har ont i halsen, eller så är det fler tänder på gång. Eller möjligen både och. Seg dag här, önskar den tar slut snart. Jag har lyckats göra ett nytt spinningpass också, men är inte ett dugg sugen på att visa mig bland folk idag. Hade varit sköt att vara 20 år igen, ensamboende och ingen som behöve en. Då hade jag korkat upp en vinare, satt på Kate Bush på högsta volym och festat för mig själv=) Ha,ha!!! Det har hänt.
Nä fan, jag är tacksam för allt jag har! Flötigt okammat hår, fula myskläder, stökigt i vartenda rum, tvätt som väntar på att få bli vikt, disk på bänken,ovattnade blommor, grinig unge och en karl som sitter i källaren och trampar på träningscykeln som en idiot.
                                  I love life!

Kommentarer
Postat av: Åsa h

Helu!! Härlig blick sune har, hehe! Det går super på spinningen ikväll! En vinare o kate Bush låter ju inte helt fel :-)! Imorgon drar vi till Sälen ska bli gött för mina lungor, fick ett bakslag idag e helt slut.. Vill bara bli friiiiiiiiisk, typ nu!! Hälsa familjen!

Kram Åsa

2011-02-10 @ 17:16:25
Postat av: Anna

Ja stackar plutten har inte mått så bra idag=( Hur mår du själv???Å vad mysigt med Sälen, ni får köra försiktigt bara. Kram kram

2011-02-10 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0