Skål!

Dagen idag:
Det är för övrigt den sämsta dagen på länge om man kollar matmässigt.

Frukost: Som vanligt

Mellanmål: En banan

Innan lunch: 100 gram frukt och mandelchoklad

Lunch: Spagetthi ochh kättfärssås

Mellanmål: En påse lantchips med gräddfilsmak

Mellanmål: En kopp grönt te+ fler chokladbitar

Kvällsmat: Spagetthi och köttfärssås

Träning: None

Nu tänkte jag ta mig en liten sup i form av jägermeister, men då hade vi fasen ingen sådan! Men Emil agerade bartender i köket så nu blir det en jävla stark drink i form av Jeltzinvodka och koncentrerad flädersaft, 50/50, puuuuh. Jag sa till att han inte fick göra den för god, för då kanske jag får mersmak=) Men fan vad stark å vidrig den är!

Ska försöka skrämma bort mina beselusker. Orkar och vill inte bli sjuk. Har lite ont i kroppen och svullen i svaljet. Äckligt värre.

                           Skål


                       Å fytti sjutton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0