Sent morgoninlägg

Jag hann liksom inte med att blogga imorse. Vi gick upp, åt frukost och for in till stan. Emil(jag menar självklart Sune)var hos sin härliga barnvakt Majlis medan jag fick tränat en timme.
Det blev 30 minuter spinning och 30 minuter styrka. Jag blev svettig nästan direkt och funderade på om det var efterdyningar från förkylningen, tungt motstånd på cykeln eller en varm sal...Jag kom fram till att det måste vara det först-och sistnämnda, då jag efter en stund kikade ned och såg att jag inte hade något motstånd på alls!!! Ha, ha snacka om att vara sliten! Sedan blev det en lång och varm dusch, innan jag skulle hämta upp Sune för att åka vidare till stan. Majlis hade nybakad äppelkaka som bara skrek efter att bli uppäten, så jag offrade mig och bidrog med att att äta 2 bitar=) Hur gott som helst!

Vi pckade ihop pinalerna(Sunes leksaker som låg över halva köksgolvet) och åkte in till stan. Där beställde jag sushi+ 3 extra med tonfiskröra på, till Sune. Han älskar dem. Fast just då var han inte alls hungrig och efter att jag fick proppat i mig allt på tallriken så var jag heller inte hungrig längre...
Vi åkte hem och somnade på sängen. Nu har vi ätit lite mellanmål. Jag fick bara i mig en macka då jag fortfarande är lite smått mätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0