Psykbryt

Nu är jag jävligt trött på att vara sjuk och behöva sitta i detta lilla jävla hus. Ursäkta språket, men nu får det fanimej vara nog. Vaknade i morse och kände mig inte 100, visade sig att jag fortfarande har feber. Nästan 38 grader. Ute skiner solen och det är bara alldeles underbart. Jag orkar inte med detta mer. Vanligtvis pallar jag att vara hemma i cirka 2 dagar och nu har det snart gått 5!
Ska ta och rulla ned alla mina rullgardiner nu, så jag slipper se ut. Har banne mej en i vartenda fönster=)

Fin dag till er andra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Lagt upp lite resultat i bloggen om du ville se :) Kraaaaam

2011-02-20 @ 14:58:09
Postat av: Åsa

Anna, du e en så härlig tjej!!! Hoppas du inte stängde ute solen hela dagen! Jag håller tummarna att du mår bättre imorgon!

Kram Åsa

2011-02-20 @ 18:48:39
Postat av: Anna

Jo det kan du ge dig på att jag gjorde! Rullgardinerna var nere ända tills solen började att dala. Så himla skönt att se det vackra vädret utanför. Hoppas du mår bättre också. Kram kram

2011-02-20 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0