Nyförlovad=)

Japp, då sitter man här i soffan omsvept med filtar och är förlovad. Känns inget vidare värst speciellt, förutom att det småsvider lite under plåstret och att jag är helt slut. (Det var en enda lång nervös dag idag) + Att jag är skitaglad att Emil vill ha mej!!!!!!!
Efter frukosten i morse så säger Emil att jag och han skall åka på ett hemligt äventyr och att min mamma kommer och tar hand om Sune. Jag undrade om han skojade, för det var liksom inte läge för skämt då jag vaknat en aning på fel sida. Men han sa att det var sant och jag började fundera på vad sjutton han hade hittat på. Det första som slog mig var att vi kanske skulle förlova oss. Men varför skulle vi göra det??? Jag började fundera på om vi kanske skulle åka och äta någonstans, typ indiskt i Gbg...

Vi satte oss i bilen och for mot Sollebrunnshållet, i Sollebrunn svängde vi av mot Vårgårda och jag tänkte shit ska vi förlova oss??!!! Väl framme i Vårgårda så gick vi in på tatueringsstudion där det på lördagar tydligen är drop in mellan 11-17. Det var mycket folk där så vi skrev upp oss på väntelistan,3 personer var före.
Det blev en heldag i Vårgårda med bland annat en promenad, pizzaätning, crusisng på varenda gata med bilen och en fika på Mc donalds.(Eller jag fikade inte då jag var sjukt nervös och kissenödig)

                             Before


                               After

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0