Nutrilett

Sitter och häller i mig en nutrilettshaker. Nä, jag bantar inte, å jag tycker inte dom är speciellt goda heller. Tror faktiskt att jag är allergisk mot dem...Svullnar liksom i halsen.
Idag har jag inte gjort någonting annat än att ta hand om stackars lilla Nunisen. Han somnade just, får se hur länge han sover. Vi har kört sovintervaller idag. Efter frukosten lyckades vi få till 2 timmar och även i eftermiddags.

Dagen:

Frukost: En tallrik gröt med russin och mellanmjölk( Spydde upp den efter typ 20 minuter)

Mellanmål: En riskaka med honung

Lunch: En omelett på 2 ägg med soltorkade tomater och majs till

Mellanmål: 2 Knäckemackor med keso+ en kopp grönt te

Nu: En nutrilettshaker med chokladsmak. Inget vidare trevlig faktiskt. Fattar inte hur folk kan leva på dessa.

Träning: Bära runt på Nunisen

Hoppas på en ok natt och att han piggnar till tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0