Mysig kväll

Ja, kvällen har varit mysig och trevlig på alla sätt och vis. Klockan 17.00 var jag bjuden på sminkparty hos Nomies mamma Amanda. Där var vi ett litet gäng med tjejer(eller hur många ska det vara för att kallas gäng?) vi var i alla fall några tjejer som var bjudna och det visades smink, parfymer, aloe vera produkter, nagellack med mera. Jag tyckte att det var kul med lite olika grejer. Det var två tjejer med och visade sakerna och en av dem målade mina naglar med fransk manikyr. Himla trevligt!!
Jag sa det där om botox och då, hör å häpna, så fanns det en produkt som självaste botoxskaparen själv hade framställt. Det var något litet stick som man skulle applicera där man började bli skrynklig...Det tål helt klart att funderas på! Jag köpte faktiskt ingenting, beställde inte ens. Du kan vara stolt över mig Emil=) och Svärmor=) hi,hi. Jag funderar själv på att ställa till med ett litet party här en dag. Det ni, Lotta och Åsa!

Efter sminkpartyt åkte jag och hämtade 2 pizzor och for hem igen. Mamma och pappa hade passat Sune. Vi åt och sneglade på melodifestivalen. Det bästa av allt var när jag fick se att Linda Bengtzing har Gäddhäng!! Yes!! Underbart att se att denna söta, sexiga och charmiga kvinna inte är felfri=) Fast vem är det?

Ja.. Här ser man ju typiskt inte hänget då, utan hennes biceps ist. Pust...
Linda Bengtzing till final i Melodifestivalen 2011

Dagen annars:

Frukost: som vanligt

Mellanmål: En halv banan ( delade med sune)

Lunch: Hemmagjord potatis-morot-och kasslergratäng.

Mellanmål: 2 knäckebröd med pannbiff på+ en kopp grönt te

Fika på partyt: 3 kakor+ en kopp te

Kvällsmat: 2 stycken slicar av en kebabpizza

Träning: Nä tyvärr. Känns inte hundra i kroppen fakktiskt. Detta var en långdragen frökylning=( För er som undrar så snyter jag faktiskt litervis med snor. Börjar fundera på om det verkligen är snor, eller hjärnsubstans...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0