Myser och fryser

Sitter i soffan och tittar på halv åtta hos mig. Älskar det programmet! Fryser bara jättemycket=( Njuter av en bit choklad(Den jag fick av Lotta)
Min söta mamma har varit här några timmar och när hon kom så hade hon med sig två semlor. Jag är inte jättemycket för semlor, men gesten och att bara få besök var så härligt, att jag njöt till fullo! Sune också=) Jag har inte sett honom så glad på över en vecka. Gott att se att han äntligen har frisknat till. Jag mår också mycket bättre, lite snor i snoken kvar bara och lite återhämtning.

Dagen:

Frukost: En tallrik havregrynsgröt med russin och mellanmjölk

Lunch: Pastaskruvar med köttfärsås

Mellanmål: En vaniljsemla+ en kopp grönt te

Kvällsmat: 2,5 knäckebröd med räkost+ ett glas c-vitamin och några bitar mörk choklad 70%

Har jag inte ätit mer idag?? Tydligen inte...

Har jag tränat något då?? Tydligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0