Lilla söta Nunisen

Plutten min är inte kry. Han hade drygt 40 graders feber nu ikväll=( Inget kul alls. Man känner sig så oerhört hjälplös, men det enda man kan göra är väl bara att finnas till hands. Jag hade ju bokat upp mig på body pump nu ikväll och det var riktigt motigt att åka dit.
Mamma hade iofs. redan pallrat sig hit för att ta hand om Sune och vi tog inte febern förrän hon var här. Jag erbjöd mig att hoppa träningen då jag såg vad termometern visade, men som hon sa, vad kan jag göra åt att han är sjuk? Det kändes riktigt pissigt hela vägen till gymmet och en stund inpå passet, men sedan var det ändå gott att fått svettas lite. Jag hade mobilen med mig in i salen och den låg framför mig hela tiden, så att mamma kunde ringa mig om det skulle vara något. Det tar för övrigt 5 minuter hem med bilen...Antar att jag fortfarande har dåligt samvete...Ja,ja, nu mår han i alla fall bättre och somnade nyss i vår säng. Lilla lilla snutten min. Emil kommer vilken minut som helst. Fytti sjutton vad jag saknar honom!

Dagen:

Frukost: Som vanligt

Mellanmål: En banan

Lunch: Spagetti, lax och grönsakswook+ 2 underbart goda våfflor med grädde och sylt till efterrätt.
Tack för dem!

Mellanmål: 2 Knäckebröd med messmör+ en kopp grönt te

Efter träning: En gainomax

Dagens aktivitet:
Förmiddagen: Ett varv runt byn med Sune i vagnen och Johanna samt Love som sällskap cirka 40 minuter.
Kvällen: Body pump 1 timma.

Imorgon skulle det vara nice att springa en sväng. Sune har i alla fall totalt utegångsförbud. Nu får han allt ta å friskna till snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0