Istället för ringen

Min mamma och pappa är här. Jag blir så jädra sällskapssjuk när Emil åker bort. Måste ha folk omkring mig. Vi har ätit fryspizza till kvällsmat. Skitgott!!
På Onsdag åker Emil till Cypern och då ska jag ha " träningsläger" här hemma. Då tänker jag bli tokseriös igen, för nu har det allt varit lite för slappt.

                   Underbart gott!


Och för er som undrar hur min "förlovningstatuering " ser ut.
                                   Här kommer den!


Finns säkert folk som tycker vi är knäppa som tatuerade in namnen, men det skiter jag faktiskt i=) Jag är sketanöjd och det är huvudsaken!! Kom iofs. på i morse att det kanske är lite svårare att få jobb. Vissa gillar ju inte tatueringar och denna är inte så lätt att skymma om jag inte gör en Michael Jackson och börjar bära handske, ha,ha. Nä vet ni vad, vill dom inte ha mig, så är det dem det är synd om. Ha,ha!

Dagen:

Frukost: En tallrik gröt med honung och mellanmölk ( Sune åt upp russinen i morse.)

Mellanmål: 2 riskakor med philadelphiaost

Lunch: ungsbakas lax, pasta penne och bönor

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso + en kopp grönt te

Kvällsmat: köpepizza 3 slicar pizza

Rörelse: 2 varv runt byn med Sune i vagnen cirka 80 minuter




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad fint Anna! Grattis igen, och det är väl klart att de vill ha dig även fast du har tatueringen!! :)

2011-02-13 @ 21:19:58
Postat av: Anonym

2011-02-14 @ 15:07:38
Postat av: Maria, Lina o Ann

Hu va snygg tatoon va!!! Men vad gör du om det tar slut.(vilket gud förbjude)Lycka till o grattis.

2011-02-14 @ 15:10:12
Postat av: Anna

Tack så mycket hörni=) Det känns faktiskt riktigt bra att vara förlovad.

2011-02-15 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0