Hittar inte

Sladden till kameran är verkligen puts väck. Jag blir så trötter... Dock inte arg, sur och ledsen för det har jag varit nog den senaste veckan. Jag känner mig snarare less och apatisk. Hur kan en sladd bara försvinna?? Jo, det är väl iofs. inte så svårt, det händer jämt och ständigt,MEN varför måste just denna sladd försvinna?? Det börjar bli riktigt segt att blogga utan att kunna lägga upp några kort och till denna datorn måste man ha en sladd mellan kameran och datorn för att kunna tanka över. Emils dator har ett lite hål där man kan stoppa in minneskortet, jag vill också ha!
Idag har jag och Nunisen äntligen lämnat huset och gården=) Vi åkte ned till min mamma (som också är sjuk då vi smittat henne) där fick vi ta en härlig dusch och sedan åt vi lunch tillsammans. Nu i eftermiddag kikade pappa förbi och vi delade på en kycklingsallad från pizzerian.
Låter som om jag bara har ätit mat idag. Fast har faktiskt storstädat köket, tvättat två maskiner, rensat på papper, glas och annan trist återvinningsskit. (Tycker det är så himla tråkigt)

Dagen:

Frukost: Som vanligt

Mellanmål: En riskaka med räkost

Lunch: Mammas utsökta potatismos och ungsstekta falukorv

Mellanmål: 2 Knäckemackor med keso+ en kopp grönt te

Kvällsmat: Kycklingsallad

Äter nog något litet mer ikväll...

Träning: Nix

Imorgon förmiddag ska jag och Nunisen tillbaka till läkaren för att se om hans förkylningsastma har blivit bättre. Håller tummarna för det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

morgon på er skruttar. Dennis verkar ha räddat mitt liv med en telefunken som funkar. Ska upp till lyan och stoppa i sim-kortet och se ifall det funkar. Hoppas det går bra hos farbror doktorn.

Pussar/ E

2011-02-23 @ 07:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0