Dagen

Hade gärna lagt in ett kort på hängiga mig och snoriga Sune, men jag hittar inte sladden. Lika bra det kanske...
Sune somnade alldeles just och jag sitter med raggsockor, filt och tjock tröja med luvan neddragen över huvudet.
Tror att jag har feber...Tänker nog skita i att ta tempen, för har jag det så kommer jag tycka så sjukt synd om mig själv. Det gör jag iofs. redan nu, ha,ha!

Ingen vidare matlust idag, då det känns som jag käkar rakblad varje gång som jag sväljer.

Frukost: Som vanligt (fast utan spya)

Mellanmål: En barnyoughurt

Lunch: majs och haricot verts med en klick smör och salt. Skulle ha tonfisk till, men det smakade skit.+kactus lime lättdryck.

Mellanmål: 2 knäckebröd med keso+ en kopp grönt te

Mellanmål: 2 barnyoughurt

Kvällsmat: 2 knäckebröd med makrill i tomatsås och lättmajonäs+ ett glas kactuslime lättdryck.

Hoppas på att vi mår bättre här imorogn. Vi kommer i alla fall att få lite luft då Sune ska till läkaren och kolla sitt högra öra. Vi var där häromdagen och då var det lite rött därinne...Ska kila in på Ica också, toapappret är snart slut, efter att torka snor hela dagarna.

Träning: ööööö, låt mig tänka....Öööö, näe=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0