20/20/30

Kunde inte hålla mig hemma. Visste inte hur jag sku´lle göra först, ligga på soffan eller åka till stan och träna...Ringde min bästa vän om råd och då sa hon bara: -Åk med! Du vet att du ångrar dig annars. Bilen kommer inte ens hitta av gården förrän du känner dig ensam och uttråkad. Det ligger nog något i det...
Eftersom foten känns kass så fick det blir 20 minuter på crosstrainern, 20 minuter walk på löppandet=( och 30 minuter styrketräning. Efteråt la jag mig i solariet. Det är typiskt ett sånt där effektivt solarium som man bara ska ligga i typ 10 minuter. Tänkte ju ta en powernap, men hann ju inte ens slumra till.
             Här är förretsen kort på gymmet och spinningsalen för er som är nyfikna.

         Allegymmet i Alingsås                   

                                                             Och jag i solariet

Kommentarer
Postat av: Lotta

Anna, man skall inte titta i solariet! Kram

2011-02-01 @ 17:06:42
Postat av: Anonym

Ööööö va nähä??? Varför tror du att jag har bruna ögon och inte du???

2011-02-01 @ 18:26:17
Postat av: Åsa

Sprang två km åt dig idag. fick ihop totalt 9,5 km på en timme och inkluderat i detta tre intervaller. Nu får man vila lite så man orkar med resten av veckan. Får se om benel vill vara med imorgon. På fredag ska jag åka hem till mina föräldrar i Stockholm, umgås och bara vara.

Ibland behöver man det oxå.

2011-02-01 @ 19:57:06
Postat av: Anna

Tack Åsa, det var snällt av dig. Sjutton vad du ligger i med träningen då! Har du något mål eller tycker du bara det är kul?

2011-02-01 @ 21:34:33
Postat av: Åsa

Ska springa vårruset på under halvtimman och vill kunna springa tjejmilen på under timman. Sedan vill jag komma iform till cykelsesongen och kan inte spinna och cykla så mycket då blir det löpning.



Sedan tycker jag det är kul att springa och ser fram emot att kunna springa ute i naturen till våren utan att dö på första km.

2011-02-02 @ 13:05:00
Postat av: Anna

Jaha ok! Kul att du också har lite uppsatta mål=)

2011-02-02 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0