Tomt och tyst

Nytränad, nysuchad och nu mat, sen iväg till jobbet.



Sitter vid köksbordet, hör å häpna! Äter pytt i panna och stekt ägg. Skall sitta i bilen om 15 minuter. Är lite smått stressad... Emil och Sune är på Sunes nya dagis. Han börjar sin inskolning idag. Jag har tagit ledigt rsten av veckan för att följa med honom. Idag blev det en promand på löpbandet samt 2000 meters stakning i skidmaskinen. Jag gillar den!

Har inte många dagar kvar på jobbet nu=) Innan jag skall byta till det nya. Jobbar bara idag denna vecka, nästa vecka bara Tisdag och sedan i mellandagarna. Det ska bli spännande att göra något nytt!

Nä nu hinner jag inte mer. Får höras senare!

Trevlig Lucia förresten, eller vad man säger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0