Tävling

Idag har vi varit i Göteborg och tittat på sista deltävlingen i svenska cx-cupen. Magnus darvell vann idag och även totalen. Grattis! Emil blev tvåa.
Det var gott att vara ute några timmar och få frisk luft. Det höll faktiskt uppe hela tiden, här hemma i Alingsås hade det tydligen regnat...

Innan vi for iväg så hann jag med att riva av ett pass på gymmet. Det blev diverse styrkemaskiner, 3000 meter på skidmaskinen och avslutningsvis 10 minuter på crosstrainern. Jag har kommit underfund med att när Emil börjar sitt resande nästa år igen, så spelar det ingen roll hur nära jag har till gymmet. Det kommer bli svårt att ta sig dit ändå(pga att jag och Sune kommer vara mycket själva)  Jag skall ju börja jobba heltid efter nyår, hämta Sune på dagis och sedan typ natta honom. Men har i planerna att jag skulle kunna köra på trainern samt styrka i form av skivstångspass. Får se hur detta skall gå. Imorgon ska jag iaf. försöka mig på en promenix innan jag och syster åker iväg för julshopping. Blir säkert en bra dag!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Skrutt att jag bor så långt bort!

2011-12-12 @ 06:25:26
Postat av: Anonym

Hej Anna, sjalv satsar jag pa "hellre brun an bra" som vi brukar saga... Legat vid poolen och last en av Emils bocker idag nar Peter varit ute och cyklat. Vi ses pa fredag, kram!

2011-12-12 @ 17:47:54
Postat av: Åsa h

Lotten, Anna o jag kör hårt på Ski Ergon nu så vi kommer vara sjukt starka när du kommer hem, eller hur Anna?! Läs detta: jag e svin avis att det finns de som kan ligga i solen när vi flyter bort här hemma! Fast absolut inte missunsam!!

Ska du spinna i veckan?!

Kram kram

2011-12-12 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0