Sunes bästa vän

Vår son har en hel hop med gosedjur, men har väljer ändå den omysigaste av dem alla. Dvs min julbock som jag fick av mormors syster för något år sedan. Han kallar bocken för Bluse ( Ska egentligen vara Bruse från sagan de tre bockarna Bruse, men han kan inte säja R) Bluse är med på diverse saker. Häromdagen satt han på köksbordet och åt mat tillsammans med oss och igår var han med och lekte med kuddar i sängen.

                     Sune och hans bäste vän


I bakgrunden ser ni vår nya fondvägg. Tidigare var den röd...



Jag ska försöka bli bättre på att lägga ut kort framöver. Har hittat min kamera och laddare nu=)

Fick till ett spinningpass ikväll samt stakade 2000meter i skidmaskinen. Skidmaskinen fungerar typ som en roddmaskin, fast man står upp och håller i två "stavar"

Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: farmor

Sötsnutar!

2011-12-10 @ 04:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0