Det händer grejer

Sitter och väntar på min vän Maria. Vi ska t stan en sväng och käka lite mat ihop. Skall bli trevligt.
Nyss så ringde telefonen. Det va nån jävla unge som kallade sig Robert och sa att jag ringt honom. Jag var skittrist tillbaka och sa att det hade jag inte alls gjort. Det måste blivit något missförstånd. Sen la jag på luren. Tror faktiskt till 99,9% att det var en busringare.
Ibland brukar jag bara spela med men idag orkade jag verkligen inte. Är trött och hungrig nu.

Tidigare idag fick jag och Lotta den "briljanta idén" att ta en cykeltur. Jessica hängde också på. Vädret var + 2 grader, blåsigt och med en rejäl hagelskur på mitten. Men det var faktikst både skönt och roligt på samma gång. (Trots att jag frös som en nakenhund när jag kom hem och deckade sedan på soffan) Jag hade kläder på mig som jag ärvt av Emil och kan ju bara säga en sak: Jag skulle med kunna bli proffs! Kläderna och den senaste viktnedgången gjorde mig superstark. (Nja, överdriver kanske en aning) Jag hade nog varit det sämsta proffset i världen, men ändå=)
Nu hoppa ur raggsockorna, de rosa mysbyxorna och svira om till någonting lite finare...Tror jag ska beställa lamm.

Trevlig kväll! OBS gott at jag inte jobbar 100% riktigt än...Ska bli skönt att va ledig imorgon också=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0