Skön dag

med fullt upp. Började förmiddagen med att vara barnvakt åt Johannas son medan hon var hos tandläkaren. Sedan gick vi till Johanna, fikade och myste på hennes altan.(Innan åt vi ite lunch och vilade middag en stund) Sedan hem för tillfixning, då jag lovat bästa Lotta att vara konfransier på deras dansshow med alla barn och ungdomar som gått i dansskolan de haft under vårterminen. Det gick la bra, tror jag...Nu är jag iaf trötter och försöker varva ned här i soffan.

Imorgon förmiddag blir det nog mamma-barnträff i Gräfsnäsparken...Hoppas på bra väder annars kan det kvitta!

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Åsa

du var grym!!! skall du satsa på stand up kommer ivarje fall lotta och jag!!



nu skall jag ladda ner lite hus musik!!



kram kram

2011-04-29 @ 09:18:49
Postat av: Lotta

Du var jättebra! En av dom 2 bästa vi haft! Tack & kram

2011-04-29 @ 10:04:40
Postat av: Anna

Tack tjejer. Glad att jag har er=)

Jag hade kunnat skämta mer och bättre,MEN alla vet ju att stand up komiker är ganska råa och jag tyckte inte det passade in med såna skämt med alla närvarande barn. Ni ska nog få se mer av mig i framtiden. Var så säkra!

2011-04-29 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0