OS-galan

Hittade klänningen idag som jag hade på Roosenbaad, när Emil bjöd med mig på OS-galan för några år sedan. Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle få på mig den! Har känt mig otroligt svullen eller snarare fet som en padda sista tiden. Gjorde faktiskt en grav-test igår, det var negativt, så antar att tabletterna jag äter för foten och knät spelar mig ett spratt. Tror att det är sista dagen att ta dessa dumma piller imorgon. Hoppas på att tappa typ 3 kilo vatten sedan.

      Här är jag i alla fall i klänningen



Jag kunde fasen lika gärna haft 2 huvuden och ett bröst! Alla tre är ju i princip lika stora. Helt sjukt. När jag blir vuxen och fött klart mina barn då skall här förminskas el. lyftas och fixas till=) (Tänker då på brösten och dubbelhakan=) )

Här kommer några påskkort på Nunisen. Vi körde dalahästtema då vi varken hade påskharar eller höns i huset.

 Glad påsk!

Spelar piano

 Sune och hans moster

Hoppas att ni haft en fin dag.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: emil

Finingar. Tur jag har er!



Puss

2011-04-23 @ 21:58:34
Postat av: Anna

Å vi dig Älskling=)

2011-04-23 @ 22:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0