Nu jävlar!

Idag har varit en kanondag och jag har fått gjort lite vettiga saker såsom att vika tvätt, byta bajsblöja 3,5 gång, lagat mat, pratat med viktiga personer och BAKAT=)

Igår köpte jag nya gardiner till köket och lyckades byta till dessa idag.

            Köksgardinerna före bytet



                           Och efter



Gjorde en kasslergratäng med potatis, morötter och broccoli till lunch. Fick ett jädra sockersug efteråt och tog mig an att baka en liten kaka...Gick la sådär bra... Jag är totalt kass på bakning! Denna kaka skall vara en kärleksmums, men den blev en halvtorr chokladsmakande look a like kaka.



Telefonen har ringt sjukt många ggr idag! Två samtal var speciellt trevliga då det var ifrån två jobb som jag sökt. På Måndag skall jag på anställningsintervju på bingohallen i alingsås och imorgon får jag reda på om jag kommer till en annan intervju ang. personlig assistans=)

Knät känns riktigt bra idag också, livet flyter på! Imorgon skall jag nog försöka mig på att trampa en sväng...

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Åsa

vad fint det blev!! nu ser ni ju ut! :-) :-)

vad roligt med jobben! hoppas du får dem! om du får det på bingohallen skall jag börja spela bingo hos dig!

jobbigt med halsen, hoppas rivet försvinner snarast!

kram kram

åsa

2011-04-14 @ 10:44:17
Postat av: Lotta

Åååååh vilka fina gardiner Anna! Kram

2011-04-14 @ 16:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0