Nervös like shit

Imorgon förmiddag skall jag släpa mig till vårdcentralen för att få en otäck och ond spruta i mitt knä. Å antagligen vill doktorn spruta in i min fot också, men det kanske går att förhandla...
Jag har ju som sagt ätit kortisontabletter i 4 dagar för en vätskefylld fot och ett vätskefyllt knä. Sista dagen var i Tisdags och då kände jag mig näst intill helt återställd. Trodde faktiskt att jag skulle kunna trampa i helgen, fast det blir nog tyvärr inte så.

Håll tummarna för mig imorgon klockan 10.00. Jag ska tydligen bli stucken i armen också för ett reumatismblodprov.

Idag har jag och Sune varit å hälsat på en gammal kollega till mig och det var jättemysigt.

                       Jag och Nunisen



Sune fick gummistövlar av mormor häromdagen



      Å jag fick köpt mig ett par vårskor



Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas att det går bra. Håller tummarna.

Vi ses imorgon.



Åsa



2011-04-08 @ 12:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0