Mysig em och kväll

Idag testade jag å köra för första gången. Gick riktigt bra=) Å var kul!

 Jo, jag hade hjälm när jag körde

Och nej, Emil satt inte bakom hela tiden=) Jag kan faktiskt själv!




Efter att ha pratat med läkaren. satte vi Sune i cykelkärran och trampade ett varv runt byn. Jag tyckte att knät kändes helt ok, men är nog smart att skynda långsamt...

Tidigare idag har vi varit i Gräfsnäsparken och lekt med Sune.

Han har matat ankorna för första gången



Vi har lekt på lekplatsen och tittat på utsikten





Nu ringde telefonen!!! Jag skall på intervju på Tisdag för personlig assistansjobbet=)

Fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Var tydligen anonym igår. Sköt om dig och var försiktig så du inte drar på dig något långvarigt elände. VI KNIPER FAST ALLA TUMMAR OCH TÅR FÖR ATTDU SKA FÅ DETTA JOBB. Hmm inte alla tår. Kram

2011-04-15 @ 06:08:39
Postat av: Anna

Ulla, du får vara anonym om du vill. Det roliga är att jag diret listade ut att det var du i alla fall=)

Ja, aj hur går det med stackars tån???

Hälsa Jan så gott!

Kram på er

2011-04-15 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0