magpasset

Japp, fick till några minuter magträning ikväll



samt en mysig promenad med mina grabbar inklusive Johannas familj.
Doktorn ville gett mig spruta idag, men jag ville inte, kände mig som en liten livrädd unge...Sedan sa han att om jag bara hade haft problem med foten eller bara knät så hade det blivit nålen. Nu fick jag som jag ville och fick med mig kortisonpiller hem istället. Så nu ska det  knapras i 5 dagar framöver. Hoppas,hoppas på att bli bra sedan=)

Syster min fyller år idag. Grattis Lillis!! Detta är ej ett skämt=)

Dagen:

Frukost: 3 knäckebröd med bregott och ost+ en kopp grönt te

Lunch: Tacobuffé

Mellanmål: En halv banan+ två riskakor med honung

Kvällsmat: En hamburgare+ en kopp rött te+ marshmallowsfluff

En promenix blev det och några min magträning

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0