Idag

Tjo!

Fattar mig kort då jag än en gång lyckats få en ordentlig huvudvärk. Antar att jag är klen. Synd att man inte kan byta skalle när den börjar bli gammal och sliten...

Idag har jag iaf. varit på intevju på bingohallen i Alingsås och det kändes bra. Får besked på Onsdag. Imorgon är det en ny dag med nya tag. Jag skall med Nunisen till bvc för mätning och vägning och sedan vidare på en ny intervju. Har för övrigt sökt ytterligare ett jobb idag, men det håller jag för mig själv tills jag kallas på intervju ha,ha!

Ska hänga tvätt nu och sedan borsta tänderna.

Natti!

Det har för övrigt varit sjukt varmt idag typ 20 grader. Helt tokigt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till idag! Skickade du dit jag sa..??!!



Ses i eftermiddag!



kram kram

Åsa

2011-04-19 @ 09:31:10
Postat av: Anna

Jajamänsan Åsa!

Jag hivade iväg en ansökan dit igår kväll=) Man har ju inget att förlora=) Tack för en kul kväll!

2011-04-19 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0