Forts. från föregående.

Eftersom datorn krånglar lite så delade jag upp detta blogginlägg. Trist om allt man skriver skall försvinna... Läs föregående inlägg före detta.

Klockan 18.30 hängde jag med ett härligt gäng ut på cykeln. På tisdagar är det gemensam träning på allebike för den som vill. Både landsväg och mountainbike. Inget tvång att vara klubbmedlem då detta är en öppen träning där alla ansvarar var och en för sig. Lät nästan som värsta reklamen ha,ha!

Tanken var att jag skulle trampa med cirka 30 minuter och sedan styrketräna lite grann. (Min dokotr tycker att jag skall ta det lite lugnt) MEN så blev inte fallet. Jag var med på hela turen och jag njöt av varje sekund. (Sanningen var blodsmak i munnen och nära spya) Fast det var sjukt kul iaf=)
Skäms inte ens för denna "vackra" rand som jag lyckades få på vaden.

Eller lite kanske...

Trevlig kväll på er! Strax läggdags här


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Stort grattis till jobbet!! Vad roligt!



Hoppas allt är bra med er och visst är det helt underbart när man får till ett cykelpass, jag har lyckats ett par gånger på sistone och njuter också av varje sekund. :)



Snart är det sommar och allt "åkande" runt om i Sverige börjar igen och då ska vi förhoppningsvis få lite fler tillfällen att ses igen.



Ha en bra dag kära du.



Kram

Ulrika

2011-04-20 @ 07:16:10
Postat av: Johanna

Gött mos med jobb!! Grattis! :) Å vad sugen jag blev på cykelträning! Får jag följa med nästa gång? Om du tror att jag klarar av det vill säga... :)

2011-04-20 @ 07:36:53
Postat av: emil

Super ANNA!



Stolt över dig!

2011-04-20 @ 08:28:06
Postat av: Ulla o Jan!

JÄTTEGRATTIS! Perfekt! Vi är så glada. Kram

2011-04-20 @ 09:32:20
Postat av: Åsa

Kul med jobbet.



PJ randen är ju inte så rolig ;) inga kommentarer från dina med cyklister??? När jag misslyckas och får en sådan så haglar kommentarerna. Går ju alltid att säga att man inte tänkte på klingan.



Ha de gott och träna med motta, så är du snart i form igen och kan köra fullt ös.



Kram Åsa

2011-04-20 @ 10:24:59
Postat av: Lotta

Nytt uppslag till tatuering kanske? Den skulle göra sig ihop med Mörksuggan & Dalahästen... P&K

2011-04-20 @ 19:13:15
Postat av: Anna

Tack allihop!

Känns som en bekräftelse på att jag kanske duger trots allt=) Självförtroende är på väg åt rätt håll igen. Säger bara, jävla p-piller som fick mig att bli störd ett tag.



Å nej Lotta, ingen tatuering där inte. Då gör la Emil slut

2011-04-20 @ 21:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0