Bowling=underskattat

Igår var vi med våra vänner Hanna och Erik på Stures sportbar i Alingsås. Vi åt gott och bowlade en timme. Jag och Emil gick ut hårt med varsin strike, sedan bara han ökade och själv bröt jag näst intill ihop=(

Jag har lätt underskattat bowlingen! Efter 25 minuter var jag helt slut och hade mycket hellre tagit mig en ordentlig barrunda, MEN det går inte riktigt hand i hand med att va småbarnsförälder så jag la ned den idén. Pallar inte att vara bakfull med lillgrabben hemma.

Emil vann då självklart bowlingen och jag får väl medge att han faktiskt imponerade=) Själv blev jag lite smått fuller på ett glas rödvin och en cider.På väg hem i bilen fick jag migrän så det blev bums i säng så fort jag kom innanför dörren. Något sliten är man allt idag. Ska då tilläggas att vi redan var hemma vid 22.30-tiden...Sliten morsa.com

Några bilder från gårdagen

                        Jag och hanna




                        Jag i discoljuset

                               Fjortisbild



Nästa Lördag ska jag dit igen! Hur skall detta gå?? Är ju typ fortfarande andfådd sedan igår. Gillar inte att förlora, så pulsen var på topp hela bowlingtimmen. Ska nog ha gympakläder på mig på då...man blir ju genomsvett!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men Anna, du blir ju även genomsvett av hockeyspel...

Kram Lotta

2011-04-03 @ 15:11:34
Postat av: Åsa

Men Anna har du tjyyyyyyv tränat :-)!!!

2011-04-03 @ 18:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0